close


by Instagram @mabomaball

一年多前,我辭職了...第二天便立刻踏上了我真正的人生...以前讀書嘅時候有時間但係無錢,到出嚟做嘢有錢但係就冇時間,無辦法生活所迫,每個人嘅人生就係淨得工作但係就從來都唔會去諗到底咩先會令自己開心,就算諗到都會好快打消呢個念頭會同自己講都係腳踏實地去做人吧啦。呢一日係好值得紀念嘅一日,我拋開現實嘅一齊,去行自己想行嘅路去玩自己上環嘅嘢去發掘自己想去嘅地方用自己嘅方式。

更重要的是我終於都都有能力有時間帶我媽波去旅行去幫佢完成佢想環遊世界嘅夢想我覺得佢幸福就係我嘅幸福。

回顧那一日,我同媽波跟容姨一家一行五人開始了我們的日本之旅。
這次旅程主要分為兩部分,前半部是在名古屋跟容姨一家一齊還有我跟媽波,後半部是在北九洲。整個旅程合共18天,計劃的時候真的有想死的感覺,中部會相對比較滿,因為有在職人士參與,大家假期不容易(你懂的~)

日本中部行程:名古屋+金澤+高山+下呂
日本北九州行程:京都(中轉)福岡博多+熊本+黑川+由布院/湯布院+別府

10月27日 —— 香港機場 ➠名古屋中部機場 ➠風々茶屋/矢場とん ➠觀景浴池:「風之浴」➠「Sky Deck」室外觀景台 ➠榮駅 (名古屋塔+Oasis21 綠洲21)➠激安の殿堂 ドン・キホーテ ➠手羽先世界の山ちゃん伏見店 ➠ホテル シルク・トゥリー名古屋
10月28日 —— Breakfast-KomedaCoffee珈琲所コメダ珈琲店 ➠名古屋城(名城公園)➠二の丸茶亭(二之丸庭園)➠名古屋駅 ➠Mitsui Outlet Park
10月29日 —— 柳橋中央市場 ➠まぐろや 柳橋 ➠伊勢神宮 ➠おかげ橫丁(托福橫丁) ➠商店街 ➠赤福本店 ➠大須観音(萬松寺通商店街)➠とりとん 大須店
10月30日 —— 星乃珈琲店 オフィシャルサイト ➠大須観音 ➠熱田神宮 ➠白鳥庭園 ➠萬松寺通商店街 ➠とりとん 大須店
10月31日 —— 名古屋駅➠金澤➠金澤近江町市場➠井ノ弥 ➠キャッスルイン金沢
11月01日 —— 兼六園日出 ➠金澤駅 ➠白川鄉 ➠和田家 ➠荻町城跡展望台 ➠高山 ➠上高山 ➠新穂高温泉深山荘
11月02日 —— 新穂高纜車 ➠高山 ➠飛驒牛BURGER ➠飛騨花里の湯 高山桜庵
11月03日 —— 遊覽高山 ➠宮川朝市 ➠高山老街 ➠高山陣屋 ➠飛騨古川 ➠下呂 ➠小さなお宿のおもてなし ふじはら
11月04日 —— 下呂溫泉手形 ➠水鳳園 ➠合掌村+市集 ➠小川屋 ➠水明館 ➠名古屋

北九洲旅程會從離開名古屋開始,其實11月4日那天真的累透,從下呂回去名古屋拿回行李,然後再坐車去京都,真的苦了媽波。這趟北九洲之旅因為我排名古屋已經排到累累的,就比較隨意點了,安排了九洲特色的JR跟溫泉旅,幸好媽波不太介意~~嘻嘻

11月04日 —— 名古屋駅 ➠京都 ➠パスタ・デ・パスタ (Yodobashi Camera Multimedia Kyoto) ➠Kyoto Tower Hotel京都タワーホテル
11月05日 —— 京都巴士一日遊卷 ➠伏見稻荷大社 ➠木村屋本店 ➠錦市場+錦天滿宮 ➠鴨川 ➠花見小路 ➠京都塔 ➠夜行巴士
11月06日 —— 福岡博多駅(北九洲5日卷) ➠筥崎宮花庭園 ➠箱崎宮 ➠西町筋 ➠櫛田神社 ➠天神地下街 ➠ホテルエトワス天神 ➠釣魚船屋
11月07日 —— 熊本(熊本一日卷)➠熊本城(抹茶處)➠桜の馬場城彩苑 ➠水成寺前成趣園 ➠熊本部長辦公室 (酷MA萌廣場)➠通筋町 ➠DAISO ➠カプセルホテル ザ・銀座 (太空倉)➠一蘭 熊本下通店
11月08日 —— JR阿蘇男孩號 ➠阿蘇火山 ➠黑川溫泉 ➠黒川温泉 歴史の宿 御客屋 ➠黑川莊(黑川溫泉手形)
11月09日 —— やまびこ旅館(仙人風呂) ➠パティスリー麓 (超好味泡芙)➠黒川温泉観光旅館協同組合 ➠燒肉店(玄河)➠いこい旅館(美人湯)➠由布院/湯布院 ➠由布院温泉 旅館 ほたるの宿 仙洞
11月10日 —— 金燐湖 ➠Yufuin Floral Village ➠由布院 ミルヒ Milch ➠どんぐりの森 由布院店 ➠B-speak 本店 ➠巴士至別府 ➠海地獄 ➠地獄釜 ➠別府温泉 杉乃井ホテル
11月11日 —— 別府 ➠由布院/湯布院 ➠JR由布院之森ゆふいんの森 ➠博多 ➠福岡海購城奧特萊斯 ➠Hotel Unizo Fukuoka Tenjin ホテルユニゾ福岡天神‎
11月12日 —— 警固神社+警固公園 ➠Hakata Bistro Takenoya(博多駅)+購物
11月13日 —— 福岡機場+免稅店 ➠香港

 

 

➜ 去我的主要部落格走走吧!

➜ 去我的YouTube頻道走走吧!

 

arrow
arrow

    MaboMaball 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()